Τι είναι το νευρομάρκετινγκ?

"Η κλασσική διαφήμιση έχει πεθάνει, για να δώσει την θέση της στο νευρομάρκετινγκ που εφαρμόζεται για να ωθήσει την πώληση προιόντνω και υπηρεσιών και χρησιμοποιείται ως εργαλείο πολιτικής προπαγανδας και εγκεφαλικού ελέγχου..." φράφει στο ιστολόγιο του ο Πάμπλο Πειλορόν, ισπανός νευροοικονομολόγος.

 Η μείωση των τιμών η η βελτίωση της ποιότητας των προιόντων αποτελούν απαρχαιωμένες τακτικές σύμφωνα με τον ίδιο. Το νευρομάρκετινγ χειραγγεί τον εγκέφαλο του καταναλωτ'η, για να καταστήσει το προιόν μια εγκεφαλική επιθυμία η οποία δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Δεν πρόκειται όμως για μία μορφή εξαπάτησης επισημαίνουν οι ειδικοί. Είναι απλώς μια πιο αποτελεσματική τεχνική πωλήσεων που έχει σκοπό να επηρεάσει τα συναισθήματα που ελέγχονται απο τον εγκέφαλο των υποψήφιων αγοραστών. Έτσι σχεδιάζονται στρατηγικές προώθησης που βασίζονται σε χρώματα που ενεργοποιούν θετικά συναισθήματα, αρώματα που βοηθούν τον καταναλωτή να χαλαρώσει στο εμπορικό κέντρο η μουσικές σε ρυθμό προγραμματισμένο ώστε να μειώνει το ρυθμό αναπνοής και τους καρδιακούς ρυθμούς.

Πηγή :Focus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...