Σύμφωνα με την Sands Research ανακοινώθηκαν τα βραβεία διαφημίσεων νευρομάρκετινγκ για το 2012!
Η εταιρία Sands χρησιμοποιεί μία σειρά από δείκτες μετρήσεων εγκεφαλικής δραστηριότητας, κίνησης ματιών και συναισθηματικής επιρροής της κάθε διαφήμισης, και βασίζονται πάνω σε
κατάλληλους αλγόριθμους. Οι μετρήσεις έγιναν και αφορούν την Αμερική.
Η εταιρία Sands χρησιμοποιεί μία σειρά από δείκτες μετρήσεων εγκεφαλικής δραστηριότητας, κίνησης ματιών και συναισθηματικής επιρροής της κάθε διαφήμισης, και βασίζονται πάνω σε
κατάλληλους αλγόριθμους. Οι μετρήσεις έγιναν και αφορούν την Αμερική.
Νικητής για φέτος αναδεικνύεται η Pepsi με τις 2 πρώτες διαφημίσεις να είναι δικές της, ενώ η VW δεν κατάφερε να κάνει το "τρία στην σειρά" μένοντας 4η.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου