Η γλώσσα του χρώματος...

Τα χρώματα μπορούν να επηρεάσουν την εικόνα που δίνει μία επιχείρηση τους πελάτες της. Οι σωστοί επιχειρηματίες γνωρίζουν την κρυφή "γλώσσα του χρώματος" και ξέρούν ότι έχουν μεγάλη επιρροή στο πελατειακό κοινό. Μέσω των χρωμάτων ο πελάτης αναπαράγει συναισθήματα, ενθουσιασμό, καθώς και αρνητικά συναισθήματα. Γιαυτό μην διαλέγεται χρώματα που σας αρέσουν. Ο Jay Conrad Levinson πατέρας του marketing μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Αμερική παρουσιάζε τις εντυπώσεις που δημιουργούν τα χρώματα στους καταναλωτές:



Το κόκκινο προκαλεί επιθετικότητα, πάθος, δύναμη, ζωτικότητα. Στην επιχειρηματικότητα, δείχνει τόλμη, αυξάνει την όρεξη και είναι συνδεδεμένο με το χρέος.

Το ροζ προκαλεί θηλυκότητα, αθωότητα, υγεία. Στην επιχειρηματικότητα σχετίζεται άμεσα με την θηλυκότητα.

Το πορτοκαλί προκαλεί ευφορία ,διασκέδαση, και ενθουσιασμό. Στην επιχειρηματικότητα αναδεικνύει πληροφορίες απο διαγράμματα και γραφήματα.

Το κίτρινο προκαλεί θετικά συναισθήματα, και δειλία. Επιχειρηματικά, απευθύνεται σε διανοούμενος και είναι πολύ αποθαρρυντικό.

Το πράσινο προκαλεί ηρεμία και φρεσκάδα. Επιχειρηματικά, σε βαθύ τόνο δείχνουν το κοιωννικό status και τον πλούτο, σε απαλό τόνο είναι είναι κατευναστικό.

Το μπλε προκαλεί συναισθήματα ασφαλείας, εμπιστοσύνη. Επιχειρηματικά συνδέεται με τομείς ευθύνης και ασφαλείας. Επίσης είναι πολύ δημοφιλές.

Το μωβ προκαλεί συναισθήαμτα μυστηρίου, και προβάλει την πνευματικότητα και το εκλεπτυσμένο γούστο. Επιχειρηματικά, χρησιμοποιείται για να προσεγγίσει καλλιτεχνικό κοινό.

Το λευκό προκαλεί αισθήματα αγνότητας και εμπιστοσύνης .Επιχειρηματικά χρησιμοποιείται πολύ σε ηλεκτρονικά καταστήματα και δίνει την αίσθηση του σύγχρονου.

Το μαύρο δίνει ένα πιο σοβαρό τόνο, και συμβολίζει την πρακτικότητα. Επιχειρηματικά, χρησιμοποιείται για την προσέλκυση συντηρητικού κοινού.

Πηγή:www.gmarketing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...