Τα λάθη που πρέπει να αποφύγετε, στην επαγγελματική σας κάρτα

Δεν χρειάζεται να ξοδέψετε μία ολόκληρη περιουσία για να δημιουργήσετε μία καλή επαγγελματική κάρτα. Απέφυγε τα παρακάτω λάθη και μεταμόρφωσε την επαγγελματική σου κάρτα, σε ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, για  την επιχείρηση σου.



  • Μικροσκοπική εκτύπωση Σας έχει τύχει ποτέ να έχετε μία επαγγελματική κάρτα στην οποία να υπάρει ένα τεράστιο γραφικό η λογότυπο, αλλά τα στοιχεία του προσώπου η της εταιρίας να μην είναι ευανάγνωστα? Κάνε το όνομα, την διεύθυνση και την ιστοσελίδα σου, να φαίνονται ξεκάθαρα, βοηθώντας τνο πελάτη/συνεργάτη που θα ενδιαφερθεί για σένα. 
 
  • Χωρίς φυσική έδρα : Ίσως να μην έχεις, λόγω του ότι δουλεύεις απο το σπίτι. Δυστυχώς αυτό αποτελεί ένδειξη, ότι η επιχείρηση σου , δεν έχει εδραιωθεί ακόμη, πράγμα που μειώνει την φήμη της εταιρίας και την πίστη των πελατών αντίστοιχα. Μπορείς να βάλεις την διεύθυνση του σπιτιού σου, η να βάλεις την επαγγελματική διεύθυνση ενός φίλου για να δώσεις στην επαγγελματική κάρτα σου την αίσθηση του επαγγελματισμού.
  • Πλαστική υφή : Συχνά οι επαγγελματίες δημιουργούν τέτοιου είδους κάρτες, θέλωντας να δώσουν ένα ύφος μοναδικότητας και διαφορετικότητας απο τις υπόλοιπες επαγγελματικές κάρτες. Μπόρει όμως κάποια στιγμή να χρειαστεί να συμπληρώσεις κάποια επιπλέον πληροφορία επάνω στην κάρτα (πχ κάποια επιπλέον έκπτωση), πράγμα το οποίο είναι αδύνατο σε πλαστική υφή, εκτός και αν κουβαλάς μαζί σου το κατάλληλο στυλό.
  •  Χωρίς φωτογραφία : Βάζοντας μία φωτογραφία, βοηθάς την μνήμη των πελατών στην απομνημόνευση της. Σκέψου ότι μπορεί να έχεις 50 η 100 επαγγελματικές κάρτες γεμάτες μόνο με πληροφορίες πράγμα το οποίο είναι αδύνατο να θυμάσαι, ενώ μία ωραία και ελκυστική φωτογραφία δεν ξεχνιέται εύκολα.
  • Υποστήριξε αυτό που κάνεις : Είναι αδιανόητο, να είσαι πχ Web designer και να μην έχεις ιστοσελίδα η έστω κάποιο blog. Υποστήριξε το προιόν το οποίο πουλάς και κάνε τους άλλους να πιστεύουν ότι εσύ το χρησιμοποιείς επειδή είναι πάρα πολύ καλό (πχ εάν πουλάς ρολόγια swatch, μην πας σε δουλειά φορώντας rolex).
  •  Χωρίς προνόμια :Ένα λογότυπο, το όνομα και η διευθύνση σου απο μόνα τους, δεν δημιουργούν μία αξιομνημόνευτη εντύπωση. Δημιούργησε ένα μότο που να αναδεικνύει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρηση σου,η δημιούργησε κάποια έκπτωση.
  • Μη μοναδική : Το 90% των καρτών έχουν ακριβώς την ίδια όψη. Πως θα δημιουργήσω εγώ μία μοναδική κάρτα? Παραδείγματα όπως η δημιουργία 3D καρτών, η παροχή πληροφοριών σε γλώσσα Braille , η χρησιμοποίηση ανακυκλώσιμου χαρτιού, η μετατροπή της κάρτας σε πακέτο περιέχοντας κάποιο απο τα προιόντα σας (εφόσον είναι εφικτό) αποτελούν πρωτόπτυπα δείγματα καρτών τα οποία δημιουργούν θετική εντύπωση σε αυτόν που θα δώσετε την κάρτα σας.
  •  Τυπώνοντας την μόνος σου : Όσο και να προσπαθήσεις, η "σπιτική" κάρτα δεν πρόκειται να μοιάζει με επαγγελματική, λόγω ποιότητας, συγγραφής κτλ (εκτός και αν είσαι γραφίστας, αλλά και πάλι χρειάζεσαι τον κατάλληλο εκτυπωτή). Η εκτύπωση των επαγγελματικών καρτών δεν είναι πολύ ακριβή κα δημιουργεί μία αίσθηση επαγγελματισμού και ποιότητας για την επιχείρηση.
Πηγή: Copyright 2008 Laurie Hayes - The HBB Source


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...