Πώς να βελτιώσετε το SEO και τα SE rankings

Μετά την έλευση του Google Panda και των ενημερώσεων του, οι κατατάξεις στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης αυξομειώνονται διαρκώς και επηρεάζουν έναν μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων (ποιοτικών και μη).

Αυτό που δείχνει να φαντάζει πιο σημαντικό για τον ενημερωμένο αλγόριθμο του Google είναι μια σειρά πραγμάτων που σχετίζονται με το onsite seo optimization, την online κοινωνική υπόσταση ενός site αλλά και τον τρόπο συμπεριφοράς των επισκεπτών του.

Για να γίνω πιο σαφής, με το πρώτο κομμάτι της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων επάνω στο site (onsite optimization) καθίσταται πιο σημαντικό από ποτέ το τι περιεχόμενο χρησιμοποιείται μέσα σε αυτό.

Λύσεις που περιλαμβάνουν την αντιγραφή αυτούσιων κειμένων από άλλα sites ή τη συγγραφή κακογραμμένων άρθρων θεωρούνται αναποτελεσματικές, ανίκανες στο να βοηθήσουν στην επίτευξη υψηλών κατατάξεων και σε αρκετές περιπτώσεις επιβλαβείς για τον εκάστοτε ιστότοπο.

Το Google και οι λοιπές μηχανές αναζήτησης θέλουν να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους χρήστες – πελάτες τους και για αυτό συνεχώς τροποποιούν, προσθέτουν και εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο συνυπολογίζουν και κατατάσσουν τις ιστοσελίδες.

Ιδιαίτερα χρήσιμο για το onpage optimization είναι μια σωστή δομή και μια συνέχεια τίτλων, urls και περιεχόμενου.

Συγκεκριμένα στους τίτλους (στις επικεφαλίδες) πρέπει να χρησιμοποιούνται οι λέξεις-κλειδιά των άρθρων, στα URLs να χρησιμοποιούνται αυτές οι επιλεγμένες λέξεις και τέλος στο περιεχόμενο να εμπεριέχονται προτάσεις και κείμενα που να είναι άμεσα συσχετιζόμενα με αυτά.

Το δεύτερο κομμάτι αφορά το visibility ενός site στα κοινωνικά δίκτυα. Ο διαμοιρασμός άρθρων, σελίδων και φωτογραφιών από τα social media (Facebook, Twitter, Youtube κτλ.) είναι παραπάνω από σημαντικός, θα έλεγα καθοριστικός για μια σύγχρονη και αποτελεσματική παρουσία στο internet. (Social Media Optimization)

Εφόσον διαφαίνεται μια πορεία μέσα στην οποία οι χρήστες κοινοποιούν και μοιράζονται ενεργά το περιεχόμενο ενός ιστότοπου τότε αυτόματα αυτό εκλαμβάνεται από το Google ως ένα ισχυρό δείγμα ποιότητας ή αν θέλετε προτίμησης των χρηστών του (και κατ’ επέκταση ενός signal για το ότι αυτό πρέπει να εμφανίζεται ψηλά στις κατατάξεις των αποτελεσμάτων).

Το τρίτο κομμάτι αφορά τη συμπεριφορά των χρηστών και συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν κατά την επίσκεψη τους. Ιδιαίτερα επεξηγηματικός της ποιότητας και της σχετικότητας με το θέμα είναι και ο χρόνος παραμονής των επισκεπτών (bounce rate).

Εάν πραγματοποιήσουμε μια αναζήτηση και βρεθούμε σε ένα website που δε προσφέρει αυτό που περιμέναμε (ή δεν είναι σχετικό της αναζήτησής μας) τότε ο χρόνος παραμονής μας σε αυτό θα περιοριστεί στο ελάχιστο.

Αυτό λοιπόν εκλαμβάνεται από το Google ως ένα δείγμα λάθους συσχέτισης της ιστοσελίδας με τη λέξη κλειδί που χρησιμοποιήθηκε και άρα εν συνεχεία της χαμηλότερης κατάταξής του σε ίδιες ή παρόμοιες μελλοντικές αναζητήσεις.

Φυσικά όλα αυτά τα πορίσματα προκύπτουν από μαζικές αντιδράσεις χρηστών και όχι από μεμονωμένα περιστατικά.

Αυτά είναι αναφορικά τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσετε τη προσοχή σας και να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με την έλευση του Google Panda.

πηγή: engine-optimization.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...