World Wide Web: Λεφτά υπάρχουν!

World Wide Web: Λεφτά υπάρχουν (βρέθηκαν δισεκατομμύρια ευρώ σε τσέπες παγκοσμίως!)

Οικονομική κρίση vs ηλεκτρονικό εμπόριο

Αναρωτηθήκατε ποτέ πως θα ήταν τα οικονομικά της εταιρίας σας εαν...

  • αν μπορούσατε να απευθυνθείτε σε περισσότερο κοινό; Το internet δεν περιορίζεται στη "γειτονιά" αλλά απευθύνεται σε πιθανούς πελάτες που μπορεί να βρίσκονται οπουδήποτε στο πλανήτη. Τι καλύτερο λοιπόν αν τα προϊόντα σας θα μπορούσαν να πουληθούν σε κάθε σημείο της Ελλάδας και του εξωτερικού;
  • αν μπορούσατε να λειτουργήσετε το κατάστημά σας 24 ώρες x 365 ημέρες; Η ιστοσελίδα που παρουσιάζει την εταιρία και τα προϊόντα σας βρίσκεται πάντα on line, ακόμα και όταν κλείνουν τα φώτα του συμβατικού σας καταστήματος.
  • αν οι εισπράξεις σας δεν επηρεάζονταν από τη βροχή, το χιόνι, τις πορείες στο κέντρο, τη λεωφορειολωρίδα που δεν επιτρέπει τη στάθμευση μπροστά στο μαγαζί σας, το ντέρμπι των ομάδων της πόλης σας και ότι άλλο επηρεάζει ένα συμβατικό εμπορικό κατάστημα; Στο internet όλα αυτά απλά δεν υπάρχουν.
  • αν μπορούσατε να παρουσιάσετε χιλιάδες προϊόντα με φωτογραφίες, video, τεχνικά εγχειρίδια, χωρίς να διατηρείτε τεράστιες εκθέσεις - βιτρίνες για αυτά;
  • αν μπορούσατε να περιορίσετε το ρίσκο του αδιάθετου stock; Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να δεχτείτε παραγγελίες και αφού επιβεβαιώσετε τη μεταφορά των χρημάτων σε κάποιον λογαριασμό σας μετά να προχωρήσετε σε άμεση αγορά από τους προμηθευτές σας, περιορίζοντας έτσι το ρίσκο στο ελάχιστο.
  • αν το κατάστημα σας αποκτούσε μια κοινότητα από πιστά μέλη και πελάτες που πραγματοποιούσαν συχνές αγορές, εύκολα και γρήγορα;
  • αν αποκτούσατε την οικονομική εξασφάλιση που μπορεί να σας προσφέρει ένα υγειές ηλεκτρονικό κατάστημα που «τζιράρει» όσο το κανονικό σας και σε κάποιες περιπτώσεις καλύτερα;
  • αν είχατε την ασφάλεια του ότι σε αυτό το κατάστημα σας κανείς δεν θα μπορεί να σας ζημιώσει; Στα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν κινδυνεύουν τα εμπορεύματα σας ούτε φυσικά και η εταιρία που με τόσο κόπο δημιουργήσατε.
  • αν μπορούσατε να μετράτε την αξία του κάθε ευρώ που επενδύετε σε διαφημιστικές καμπάνιες γνωρίζοντας και στοχεύοντας στο κοινό που απευθύνεστε? Στο Internet μπορεί να μετρηθεί η επισκεψιμότητα μιας εκστρατείας email (email marketing), μιας διαφήμισης στην Google (Adwords) ή μιας καμπάνιας στο Facebook. Σε όλα αυτά καταγράφονται τα κλίκς (PayPerClick) και ανάλογα χρεωνόμαστε!
  • αν μπορούσατε να τρέχετε την επιχειρησή σας από το χώρο σας? Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια αποθήκη για την έναρξη της επιχείρησης και την φιλοξενία των προϊόντων σας. 
Όλα αυτά είναι μερικά από τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει η σύγχρονη μικρομεσαία επιχείρηση σήμερα αν αξιοποιήσει σωστά το διαδίκτυο. Γιατί η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πλέον γεγονός για χιλιάδες εταιρίες. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στις νέες τεχνολογίες και αξιοποιήστε έξυπνα το δυναμικό της επιχείρησής σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...