Word Of Mouth: Μια πλατφόρμα για τους "κολλημένους" με τις μάρκες

Τι είναι η πλατφόρμα Ambassadors.com που βοηθάει τα μέλη της να "μιλάνε" με τις αγαπημένες τους μάρκες.
Η πλατφόρμα Ambassadors.com (www.wom-ambassadors.com/GREECE) είναι μια διαδικτυακή κοινότητα ανθρώπων που έχουν πάθος για τα brands.

Τα μέλη της, οι "Ambassadors" θα μπορούν να διαμορφώνουν τις τάσεις, καθώς θα είναι από τους πρώτους που θα δοκιμάζουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και θα λένε τη γνώμη τους για αυτά.
Συχνά θα μπορούν να δοκιμάζουν προϊόντα και υπηρεσίες πριν καν βγουν στην αγορά (και σε πολλές περιπτώσεις θα τα παίρνουν δωρεάν).

Από μικροί όλοι θυμόμαστε τη μητέρα μας να χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο απορρυπαντικό για τα ρούχα, τον πατέρα μας να αγοράζει συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτου, τον αδερφό μας να φοράει συγκεκριμένη μάρκα παπουτσιών και τους φίλους μας να "καβαλάνε" τις αγαπημένες τους μάρκες ποδηλάτων. Μεγαλώνοντας, τα brands μπαίνουν και παγιώνονται για τα καλά στη ζωή μας.

Η κοινότητα του Word of Mouth,  επιτρέπει στα μέλη της λοιπόν να κάνουν πραγματικό "διάλογο" με τα αγαπημένα τους brands. Το ambassadors.com τους δίνει τη δυνατότητα να πειραματιστούν πάνω σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, όπως:

Προϊόντα ομορφιάς, αυτοκίνητα, ξενοδοχεία, βιντεοπαιχνίδια, μόδα, μουσική, σοκολάτες, ροφήματα, τρόφιμα, ποτά, απορρυπαντικά, κινητά τηλέφωνα, internet, τηλεόραση και πολλά ακόμα.
Η κοινότητα ξεκίνησε από την Πορτογαλία, όπου ήδη έχουν υλοποιηθεί πετυχημένες καμπάνιες με brands όπως: Ben & Jerry’s, Colgate, Samsung, Nintendo, Nestle, La Roche-Posay, Veet, και πολλά άλλα.

Πως λειτουργεί η κοινότητα;
Η πλατφόρμα λειτουργεί με πολύ απλό τρόπο. Τα εγγεγραμμένα μέλη στο ambassadors.com μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή σε όσες καμπάνιες θέλουν -ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους- και να γίνουν πραγματικοί ambassadors. Αν τους αρέσουν τα προϊόντα που δοκιμάζουν, μπορούν να τα προτείνουν σε φίλους και γνωστούς.

Είναι πολύ απλό, χωρίς κόστος και πολύ διασκεδαστικό. Γίνετε μέλη τώρα στο www.wom-ambassadors.com/GREECE, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα email.

Τι πρέπει να γνωρίζεις:

1.Οι λέξεις είναι σημαντικές:
94% εμπιστεύονται το word-of-mouth (πηγή: Forester)
76% δηλώνουν ότι η σύσταση ενός φίλου είναι ο πιο ισχυρός παράγοντας για να αγοράσουν ένα προϊόν (πηγή: BMRB Omnibus survey/MEC MediaLab)
91% είναι πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν μετά από σύσταση (πηγή: BMRB Omnibus survey/MEC MediaLab)
Δύο-Τρίτα της οικονομίας επηρεάζονται από προσωπικές συστάσεις (πηγή: Mckinsey & Company)
46% των στελεχών marketing πιστεύουν ότι η δημιουργία buzz και η αύξηση της δημοσιότητας είναι οι πιο σημαντικοί τρόποι για το "χτίσιμο" ενός brand (πηγή: Business Week)

2.Ακούει ή βλέπει κανείς;
69% προτιμούν μηχανισμούς που αποκλείουν τις διαφημίσεις (πηγή: Yankelovich)
43% αδιαφορούν για της διαφημίσεις που παρουσιάζονται στην τηλεόραση (πηγή: CNW Marketing Research Inc.)

3.Κάποιοι είναι διαφορετικοί:
Μου αρέσει να μοιράζομαι με τους φίλους μου την εμπειρία που μόλις ανακάλυψα ή δοκίμασα
Μου αρέσει να δοκιμάζω καινούργια πράγματα
Μου αρέσει να είμαι από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν
Οι φίλοι μου συχνά ρωτούν την άποψή μου πριν προχωρήσουν σε κάποια αγορά
Μου αρέσει να γνωρίζω νέους ανθρώπους
Θεωρώ ότι κάνω εύκολα φιλίες
Μου αρέσει να ταξιδεύω συχνά και να πειραματίζομαι

4.Ξεκινάει με μία εμπειρία:
95% leaders της αγοράς πιστεύουν ότι η εμπειρία του καταναλωτή είναι ο νέος δρόμος κατάκτησης μεριδίου (πηγή: MCE)

πηγή: news247

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...