Παίζει ρόλο ο τρόπος που θα γράψεις την τιμή του προιόντος σου? Κι όμως παίζει! Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι οι τελείες και τα δεκαδικά νούμερα επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν οι καταναλωτές τις τιμές.
Σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού Journal of consumer Psycology οι τιμές που έχουν
περισσότερες συλλαβές όταν προφέρονται δείχνουν μεγαλύτερες στους καταναλωτές. Η προσθήκη κομμάτων και δεκαδικών αριθμών αυξάνει των αριθμό των συλλαβών την τιμής ,κάνοντας την να φαίνεται μεγαλύτερη. Το οππτικό μήκος παίζει επίσης ρόλο.
Πηγή: Neuromarketing
Σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού Journal of consumer Psycology οι τιμές που έχουν
περισσότερες συλλαβές όταν προφέρονται δείχνουν μεγαλύτερες στους καταναλωτές. Η προσθήκη κομμάτων και δεκαδικών αριθμών αυξάνει των αριθμό των συλλαβών την τιμής ,κάνοντας την να φαίνεται μεγαλύτερη. Το οππτικό μήκος παίζει επίσης ρόλο.
Πηγή: Neuromarketing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου